lördag 16 oktober 2010

Insikt.

Kom på en stor sak idag. Jag kan bryta flera generationers knepiga uppväxt. Genom att fortsätta på denna väg kommer mina barn slippa det liv jag fick, och dom före mig. Slippa fira sina födelsedagar utanför kvarterskrogar. Slippa hoppas på löften som aldrig infrias. Jag var nykter och närvarande då min dotter fyllde år. Går allt som det ska får jag närvara vid min sons oxå. Många barn på samma plats känns lite obekvämt förvisso. Men det löser man förhoppningsvis genom att gå ner på alla fyra och vara en jävligt arg dinosaurie...

Läser en bok om förbudstiden. Kan ingen förbjuda sprit så jag också kan få ett tufft gangsternamn och bli rik som ett troll... Verkar soft.
Godnatt.


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

stora saker ska man vara rädd om!

/flickan några trappor upp.