fredag 15 oktober 2010

Oro.

Fredag igen. Sjukt att det påverkar ändå. Dagarna såg likadana ut förr. Som aktiv spelade det ingen som helst roll vilken dag det var...
Fick frågan, när kukade ditt liv ur? Alltid trott att det var när jag var åtta och HAN kom in mitt liv. Men minns ju att jag blev skickad till kurator när jag var sex. Var ingen happy camper i skolan.
Minns att jag HATADE kuratorn. Kanske ifrån honom jag fick min tweedfobi? Oklart.
Hursomhelst hittade jag hem vid elva. Hur? Hembränt. Fanns i omåttlighet tills jag drog hemifrån vid sexton och inte pallade längre.
Ändå exotiskt att torska på HB och inte komma från landet.
Återkommer i ämnet HAN. Sabba dagen är jag fullt kapabel att göra själv. Behöver inte honom för det...



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: